time to relax and think happy thoughts!

Hello!

Ja, nu är slutet av denna fartfyllda dag nära. Hatar mina fartfyllda veckor. Det är kul att göra annat än att jobba, men ack så lite tid jag får för att kunna vara med mig själv, ta hand om mig själv. Eller bara ha en dag HELT oplanerad. Båda mina lediga dagar denna veckan kommer gå åt att åka bil och hänga med goda vänner samt släkt. Nästa vecka är jag ledig 2 dagar men ena dagen ska jag på kalas för mig och pappsen. Vi har blivit gamla nu, farsgöbben och jag.

Hoppas jag får en massa cash av släkten så min resa till Chania är klar. Siktar på det resmålet iaf. Sen om jag skulle hamna i Australien, USA eller Afrika gör mig ingenting. Jag vill uppleva många platser innan jag dör. Indien, Kina, Japan, Italien, Irland, L.A, Thailand.. you name it! Jag är redo för äventyr med positiva upplevelser minsann!

Jag vet ju redan att min farmor i god tid köpt min 20års present redan så jag är riktigt nyfiken på vad hon KÖPTE istället för att ge mig pengar som var tänkt från början. Farmor är lite rolig att hon först typ "Ja, det blir lättast så", sen en dag kan hon ha gått på stan och ringer direkt "Du, du får inga pengar jag har köpt en sak åt dig". Haha, men jag är glad ändå. Ska bli kul att se alla igen, det var typ 1 månad sen. Men ändå, träffar min släkt alldeles för lite!

Upptäckte en affisch på utsidan av huset jag bor i. Den 9 Juli kl 14 spelar en underbar sångerska i Rottneros. Hoppas jag kan åka dit och se henne. Börjar kl 17 den dagen så jag kanske hinner höra henne lite iaf. Hoppas, hoppas! Men nu ska jag traska mot sängen. Sleepingmorning tomorrow, awesome! Sov gott och dröm sött godingar, godnatt!

Ps. Den lilla pandan är som den var förr, underbar! Dock tycker man vissa scener är pinsamma nu, haha! DS.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback