Tuff dag men mys ändå, no one can stop me!

Hello!

Ja, nu har jag haft fullrulle ända sen vi gick upp kl 10 imorse. Skulle lätt kunnat sova längre och lite bättre än vad jag gjorde, men ack så blev det inte! Jobbet ringde och ville ha mig, fick tyvärr tacka nej eftersom jag hade finbesök här inatt. Sen ringer min kära farmor som vill ha närmaste uppdateringen angående min fader. Ni kan ju föreställa er en ny vaken Anna Molander. Inte alla hästar i hagen när man vaknar av att det ringer och typ pratar i sömnen när man tryckt på svara-knappen.

När vi gick upp drog vi och fuskade oss bruna. Även då ringde farmor och sa att jag var en hejare på att ljuga. Det är väl klart, eller inte. Efter solningen drog vi hem för lite smörgås och sen var min lägenhet helt i finbesökets händer, tack för att det fortfarande ser ut som det gjorde när jag lämnade det. Sötungen hade lämnat pengar för solningen, how cute?

På jobbet hade jag Frukt och Grönt idag. Dock innefattar det även bröd och Mejeri. Så jag har stått i ett kylskåp hela dagen förutom 2 h i kassan vid 12-13 tiden och sen kassa igen vid 20-21.15, haft lunch en timme, hållt på med frukt och bröd i cirkus 45 min. Alltså har jag stått i ett kylskåp MINST 5 timmar idag, crazy. Kan säga att det är skit kul när man vet vad man ska göra. Eftersom man känner sig duktig och man känner att man kan något. Men när man går runt i ovissheten och typ hoppas på att jag tog rätt märke med mig ut så jag slipper gå tillbaka IGEN.. och IGEN.. och IGEN.. så blir det lite drygt. Bröden gick fort att fixa men vet inte om jag fick med alla? Märks!

Tog följe med Malin och Bodil från Coop till Ica där som skulle handla och jag skulle hem. Nu sitter jag här och funderar på min prioritering. Vad är viktigast? Att jag får lite mat i magen, sen promenad eller promenad sen något i magen? Detta är för väldigt många en lätt grej vad som är viktigast och vad som känns bäst eftersom dom känner sig hungriga t ex. Men jag känner mig ALDRIG hungrig, vet inte ens hur det känns. Känns aswierd att inte känna mig hungirg hur det nu känns. Sugen kan jag vara på saker med det är ju verkligen inte samma sak har jag hört. Wierd. Så jag äter när jag vet att jag måste äta. T ex nu, jag åt vid 2 tiden och det är ju 7 timmar sen om inte mer. Man ska ju typ äta var 4e liksom. What to eat then?

Ska snart dra lott om det om jag inte kan bestämma mig snart. Efter mat, promenad så blir det dusch och sen mys i soffan med Den Lilla Pandan. Ska nog fixa naglarna också om jag orkar, eller bara leva. Det är också rätt nice! Här får ni se en trailer ifrån filmen jag ska se senare!

Den lilla pandan, 1995.



This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2012-06-14 | 08:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback