Welcome home! <3

Hello!

Ja, nu ska jag snart ut på promenad. Vädret är underbart och Ronja ska göra mig sällskap. Ska söka jobb också så hoppas, hoppas, hoppas! Fick veta igår att Malin ska komma hem. Visste dock inte om hon skulle komma med flyget eller ej så jag var så otroligt orolig. Satt och grinade hela kvällen, kunde inte fokusera på provet jag skulle ha idag. Fick veta vid frukost att Malin är på flyget och ännu mer bekräftelse vid lunch då Sara skrivit på Facebook att Malin landar i Stockholm kl 10 ikväll. UNDERBART! Nu känns allting mycket bättre att ha henne i snart trygga händer.

Fick en kommentar på ett inlägg och jisses. Min blogg inte stor någonstans och det är inte så att jag försöker nå någon större famous med det, då hade jag slitit spettet för att nå dit. Men nu hade ju någon läst och tyckt om min bild så mycket som jag lagt in i det inlägget. Tack så mycket, me like you all time to! :)

Nu ska jag på med kläder för väder sen ska jag ut i solen, vi hörs senare!

<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback