What a feeling :)

Hello!

Ja, jag har ju gjort alla saker jag inte borde gjort, eftersom plugg måste gå först, men det känns bra. Promenaden jag tog för cirkus en timme sen väckte energin som legat på botten och geggat ihop sig med sanden, men nu är det uppe vid ytan och följer vågornas rörelser, NICE!

Skriver lite på vad jag ska ta med mig imorn. Både mat och annat som jag ska göra att jag överlever till iaf lördag. Funderar på om jag ska åka hem på lördagen för att ladda lite med batterierna och så. Skulle vara skönt att få vara hemma och ta de lugnt när jag varit borta en månad och inte fått vara själv i min ensamhet på helgen. I värsta fall får jag hjälpa någon pys som förtärt lite för mycket alkohol. Men det är lunch, då känner jag mig bara tillfredsställd eftersom jag vet att jag gjort en god gärning, and it feels awesome! Sen om det är en man med skapligt utseende är de ju bara ett plus i kanten!

Ska se vad som finns i kylskåpet, måste äta en liten grej innan jag sluter mina ögon och väntar på att en ny dag skall framträda. Måste byta lite lakan också så jag kan skeda med alla mina kuddar också. Sov ju underbart inatt tack vare öppna fönster och en awesome helg. Crazy alltså, de enda som saknades var sällskap annars var det underbart! Jisses, nu blir de en sväng till Diet Piggy sen ska vi försöka avrunda och sova. Vi hörs imorn, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback