God morgon!

Hello!

Ja, den där nattsömnen behövde jag VERKLIGEN! Känner mig inte så äckligt trött utan sådär, morgonmystrött ni vet. Otroligt skönt! Ingen huvudvärk heller. Ska bli skärpning på sömnrutinerna minsann. Kan inte fortsätta ha de såhär. Inte kunna sova förens klockan är 4-5 på morgonen dagen efter och vandra runt med huvudvärk runt eftermiddagen. Känns underbart atm, att få sova så bra som jag gjorde inatt.

Snart ska jag käka och dra mig iväg på praktik där det kommer kunder, WIIIEE! Ska bli jätte roligt. Finns det tid över ska jag väl försöka fixa firstclass och lialoggen som krånglar ALABAMA. Men jag skriver ju upp mina dagar ändå. Så jag inte glömmer bort något. Nu blir det frukost, sedan hörs vi senare. BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback