Svensson Svensson

Hello!

Ja, nu sitter jag hemma hos pappsen. Komma hit oftare blir!!! Det är något sorts lugn i vårt gamla hus. Kanske den gamla tryggheten som sitter kvar efter 1 år och snart 3 månader i egen lya? Jag gillar det iaf, att vara tillbaka i det som en gång kallades vårt hem.

Mitt gamla hem känns som en tillflyktsort. Dit jag kan åka när allt känns skit och jag skulle mer än gärna vilja försvinna för en stund. Eller när jag känner för en kort semester i lugn, ro, gamla goda vänner och släkts sällskap. Det låter som ljuv musik i mina öron när jag tänker på det. Ååh, tänk om man kunde ha det såhär överallt och föralltid? Då hade iaf min värld varit i fred och inga problem. Underbart mina vänner, underbart!

Ja, vad har jag gjort sen sist? Jag har övervunnit min huvudvärk och nackvärk. Jag har köpt HELA serien av Svensson Svensson, hur cool är jag inte nu? Hela smurfserien och hela svensson svensson, detta kan inte bli bättre! Eller kan det de? Idag har spenderat pengar som om jag vore kungen själv. Kläder, bensin, mat, andra tillbehör. GAAAH MITT KORT BRINNER! Men nu är jag mätt på shopping, mycket mätt. Tack för handeln!

Efter många om och men när det kommer till maskerad utstyrsel till denna helg så har det varit: Hiphopbrud, vem vill inte ha attityd på dansgolvet? Men då var det detta med keps.. Jag har världens minsta huvud eller så är dagens kepsar för Paul och hans vänner i rymden. Alien storlek? Jo, jag tackar! Då slog mina nya skor till mig. Klackar med lite päls. Kan jag vara en varulv? Eller kanske katt? På min jakt efter delar till min kommande halloween-outfit så såg katten ut att vara i sikte. Pälsjackor överallt, men ingen väst. Det var doomdmoment! Vad ska jag ha på mig nu?

När stressen var som värst och svetten rann som mest så såg jag den, den underbara vita saken som bara hängde där! Den bara skrek: "TA MED MIG HEM! DU KAN HA MIG TILL ALLT!". Jag blev så kär i den och bilden jag har framför mig är ju hur bra som helst. Detta kommer bli bra tillslut. Sedan att syrran står för sminket gör väl hela sagan till ett lyckligt slut, eller vad säger ni?

Nu ska jag lägga mig och kolla på Svensson Svensson. Sen ska jag sova. Vi hörs i morgon! Natti, natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback