tired but here's my day!

Hello!

Ja, nu sitter jag i Karlstad. Är alldeles strax på väg mot sängen där sömn ska nalkas ALABAMA. Eftersom jag gick upp föra klockan ringde idag så kan jag säga att jag är lite trött faktiskt. Inte van vid att gå upp tidigt när det är ledig dag. Mina lediga dagar går åt till sovmorgon men det verkar som att jag ska vända på steken för att få mer ut av mina dagar och mitt liv, hell yeah!

Idag har jag, diskat, packat, duschat, kört bil till Karlstad, fixat bil (okej, pappsen fixar allt!), hämtat lilla syster vi skolan, dragit till take away och köpt kina mat, hämtat mor, varit i Deje och sagt GRATTIS LOTTA PÅ DIN 40 ÅRSDAG!, drog till pappsen, drog till Karlstad, checkade in på systemet, körde iväg mammas vindruva till hennes jobbarkompis, hälsade på hennes hund med två olika ögon, körde hem mor och syster, drog till farmor, såg på doobbbiiidoooo, hälsade på Linus, parkerade en bit ifrån lägenheten och nu sitter jag här. Det var min dag i korthet!

Jag har betalat mina böcker som jag väntat på, möms! Nu ska det lusläsas, malätas ska böckerna, möms! Dyrt men värt mina vänner! Imorn nalkas det oxhälja och det ska handlas, även en enkel drink ska intas men det spörs hur mycket det blir i slutändan. Ska bli skönt att få denna helgen undan och sen fokus på mig själv. Jisses, fram med egot Anna Molander! Ska bli kul att träffa grabbarna iaf, länge sedan det var någon bio. Time to change?

Nu ska jag sova, trött som bara den. Vi hörs imorn innan jag påbörjar mina ärenden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback