Hej mitt vinterland!

Hello!

Ja, hostan är på väg bort men slemmet det stannar. Det sitter liksom fast skiiiita lite i halsen i något veck. Jätte irriterade för det är inget man kan hosta upp eller svälja. Det väntar liksom bara på att smälta bort. Jag har typ torr-hosta nu om man skulle sätta något namn på min dumma sits.

I morgon har vi kost och därefter prov i spa. Jag har måttlig koll på provet, både teoretiskt och praktiskt. Jag tar det lite som det kommer eftersom jag har så mycket annat i huvudet nu. Jag har flygit en gång i mitt liv och det var på student resa till Magaluf innan vi tog studenten. Nu ska jag flyga utomlands andra gången i mitt liv och denna gången blir det inte någon fjuttig vecka, nu snackar vi månader, HELT SICK!

Nu kallar plikterna, alltså sängen!

Förövrigt snöar det så jag tror jag vill gå i ide. Tur att man ska till Lanzarote! WOOP!

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback