Helt sjukt att man kan sakna något så mycket!

Hello!
 
Ja, nu har det varit ett megabreak på bloggen. En del jobb och en del annat har jag haft för mig. Har fixat ett mer eller mindre databord så jag har en hörna med alla viktiga papper och sånt, riktigt nice om jag får säga det själv! på grund av detta blir det inte lika mycket datasittande eftersom jag hellre sitter i soffan och kollar på tv. Nya rutiner gillas skarpt!
 
Har ätit en stor frukost, så stor att jag glömde ta teet. Såg på Marley & Me som frukost underhållning. Helt sjukt att man kan sakna något så mycket. Jag såg Mimmi genom hela filmen och det känns helt sjukt att något så underbart kan tas ifrån en. Det är ju naturens lag me så pigg hon var som hund så hade hon kunnat leva flera år till om det inte var för cancern.
 
Under de sist 20 minuterna av filmen satt jag och störtjöt i min ensamhet. Jag saknar Mimmi nått så otroligt. Kan minnas varje steg hon tog den dagen vi fick avliva henne. Känns så hemskt. Ingen kommer aldrig någonsin kunna ersätta hennes plats i mitt hjärta. Ingen kan övervinna min kärlek som jag hade till Mimmi. Jag saknar dig mitt hjärta!
 
 
Kan inte förstå att det är 3 år sen vi sågs sist.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback