Massage!

Hello!
 
Ja, idag gick det bättre. tiden gick fortare men det kan bero på att det fanns ju tusen saker att göra. Jag gick frivilligt på 15 min övertid bara för att dom andra inte skulle få så mycket disk. Kollade även igenom schemat och jag har fått några extra dagar, nöjd tjej! Tackar inte nej till mera cash och överlevnad. Måste bli aktiv med sökande efter jobb nu alltså. Kan inte ta för givet att jag får extra på Coop. Även om jag mer än gärna stannar där!
 
Men det gick bra idag, många som är positiva och det känns nice. I morgon så är det 7-13 som gäller. Så jävla galet tidigt och jag borde egentligen sova. Men jag ska ta en massage nu och sen göra det som måste göras. I värsta fall får jag gå upp tidigare för att göra saker och få sömn. Aja, får se hur det blir med sängdags. Måste styra lista efter vad som finns att göra.
 
Nu kom knådmaterialet, vi hörs sen när jag är färdig! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback