3 veckor och 2 dagar..

Hello!

Ja, nu har det gått 3 veckor och 2 dagar sedan jag skrev. Helt galet fort tiden går alltså, känns skönt för nu vill jag hem. Det har gått tillräckligt långt för att jag ska känna att jag känner mig färdig med att vara här och just nu känns det som att de sista 3 veckorna känns millånga. Men jag tror det beror på min hemlängtan. Ska bli underbart att få komma hem minsann! Som jag längtar till min bil, min lägenhet och framfrö allt min säng! Mitt mysiga krypin!

Har haft besök av mina brudar, Sanna och Marie. En trevlig vecka med tillställning och mysiga kvällar. Igår anlände Jennies familj och vi gick till vår favoritrestaurang. Mycket gott! Ska tydligen vara fint väder idag ute, men jag sitter nu och pratar med Malin så känner att jag kan offra lite sol för att få prata med henne. Inte ofta man får kontakt med dom där hemma eftersom jag slutar så sent och klockan är en timme före i Sverige. Känns skönt att få tid att kunna prata utan att man måste gå och lägga sig eller dra och käka för annars vi ingen mat. Ja, jag längtar hem.

Nu ska jag börja med skolarbeten under tiden jag pratar med Malin. Vi hörs när vi hörs, vi ses när vi ses!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback