Jag är vaken.. jisses!

Hello!
 
Ja, att jag är vaken nu är mer eller mindre ett under. Tvingade mina ögon att hålla sig öppna för att komma igång med lite rutin och kanske få till en någorlunda vardag. Haha nejdå! Rutiner är faktiskt något som är på gång men som jag själv inte har kommit in i än. Nu är det ju så att jag ska fixa lite saker och då kan det inte sovas! ett under att Robin VARJE dag är uppe runt 6-7 och springer runt, kan typ lägga sig samma tid som mig liksom. Jag skyller på buller från gatan till jag möblerat färdigt.
 
Igår var jag hos kurator och herregud, vad skönt det var att bara få prata. Komma in i ett rum där allt man säger får sägas och man blir inte dömd på något sätt. Slippa sitta med rädslan och sedan ångesten att "Men gud, skulle jag verkligen ha sagt det där?". Jag ska dit fler gånger men det får bli när jag vet hur vårt schema ser ut på jobbskolan, haha!
 
Nu ska jag göra frukost, sedan ska jag kolla över min checklista. Ikväll ska jag få lite möbler av Sara, efter det blir det lite quality time!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback