En liten dag med flashback!

Hello!
 
Ja, idag har det inte blivit några större knop här på loftet. Mailat litegranna, ätit frukost och tagit det lugnt. Ska alldeles strax dra igång att göra iordning här hemma litegranna. Håller på att måla taket i köket, möblera om och göra iordning i sovrummet och samtidigt försöka finna vad jag vill ha i mitt nyrenoverade vardagsrum. Tagit kort på årets gran även om den kommer se likadan ut nästa år. Dock kommer jag göra en ny stjärna då jag inte riktigt blev nöjd med den jag gjorde nu. Ska försöka lägga in senare då jag har flera saker som ska ut på köp och sälj sidor också, man ska ju försöka få vinst på alla affärer.
 
Hittade ju min kamera nu när jag gått igenom lådor och fixat lite. Ska se om man kan få in någon bild sen så får ni se hur mitt nuvarandra place ser ut. Allt blir ju roligare med en kamera även om dagens mobiler är smidiga. Snyggare och roligare! Dock har den inte blivit tömd sen jag bodde i Sunne vilket innebär att bilderna som finns på den nu, är ca 2,5-3 år gamla. Ska bli spännande att se vad man gjorde då för typ örti år sen. Vilka man umgicks mycket med osv. Alltid kul!
 
Facebook, den stora sociala medien, har ju nu för tiden börjat med "Minns vad du gjorde denna dagen för flera år sen" och igår kom det upp en status jag gjorde 2008.. Den löd: "HJÄLP MIG SLÅ REKORD PÅ BLOGGEN, BESÖK OCH SKICKA VIDARE! http://annapalaa.blogg.se". Jag tror inte jag fick något rekord och jag gillar min känsla för hopp, för jag försökte ju antagligen slå igenom som stor bloggerska på den tiden? HAHA! Ska efter detta inlägget gå tillbaka och se vad jag skrev i just det inlägget. Gissar på att det var "penga"-reklamen jag la in som jag hoppades tjäna stor pengar på, haha!
 
Nu ska jag ta tag i dagen. Byta om till vanliga kläder och bli en normal människa igen. Kanske ska ta och sminka mig till och med? Ska ju på bio med kusinen ikväll. Vi hörs av sernare peeps, ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback