En dag i egen takt!

Hello!
 
Ja, idag har jag inte gjort så farligt mycket måste jag säga. Tvättat en tvätt, ätit en omelett, vilat i soffan, hälsat på farmor som var hos Per och tagit kaffe med mormor och morfar. Tog även turen förbi macken för att hämta ut mitt efterlängtade paket med hårprodukter och morfar behövde slänga tidningar i återvinningen.
 
När jag kom hem försökte jag mig på snöslungan. Inte riktigt som jag tänkt mig. Morbror P fick komma förbi och hjälpa mig. Den rullade igång och jag kom från garaget ner på trottoaren. Sedan sa det stopp. För blöt snö så det sprutade inget och den dog typ hela tiden. Var bara att köra in den i garaget igen och klättra genom snön till förrådet efter spaden. Nu har jag banat väg för däcken, gångbanan till ytterdörren och fram till postlådan. Vet inte om jag ska hoppas att det smälter ordentligt undan eller att det ska komma mer snö. Vill ju gärna ha allt problemfritt liksom..
 
Nu funderar jag på om jag ska dra och träna för att sedan handla och sedan komma hem där det ska nalkas mat. Någon köttfärsgratäng med hasselbackspotatis. Ska gå crazybananas i köket sedan. Ska bara invänta att mobilen är fulladdad så drar jag sen! Kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback