Att bli bokd med jobb = BOOST!

Hello!
 
Ja, idag är det en fantastisk dag här på Tjärn. Solen skiner, snön gnistrar och doften av livet sprider sig som en ljuv sommaräng i full blom. Låter väldigt djupt, men livet handlar hela tiden om inställning. Hur ställer man sig till saker? Hur väljer jag att tackla denna situation och gör jag då rätt eller fel enligt mig själv? Hur väljer jag att känna i denna situation? Finns tusen saker man kan bolla sig själv med för att få en annan syn på saker. Alltid värt att prova, det gör underverk.
 
Idag tog jag mig en sovmorgon och jag sov tills klockan var runt 10 tiden. Gårdagens peace and quiet gjorde mig mycket avslappnad och det sa jag även till min kompis, antingen blir jag som en zombie som behöver mer ro eller så blir jag pigg och fylld av energi. Redan hos mamma när jag skulle hämta matlåda, kom det direkt. Ville gärna lägga mig och sova. Så jag tog mig sovmorgon med gott samvete. Älskar ju trotsallt min säng nu för tiden, finns typ inget bättre. Haha!
 
Efter en kopp kaffe blev jag bokad på jobb till måndagen och det är en sådan boost alltså! Så nu har jag försökt mig på detta med norska skattekortet och även kollat jobb som jag ska söka senare. Jag tror min framtid är ljus även om den nu känns lite grå. Det kommer att gå framåt för mig, jag bara vet det! Livet dör inte ut bara för man har det lite svårt, man blir bara prövad. Nu ska jag bege mig till alla dgaens uppdrag. Vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback